2011. október 11., kedd

Mosásról....

...Már régóta készülök írni erről a dologról ,de eddig nem tudtam bizonyítékokkal alátámasztani- értsd:  elfelejtettem képeket csinálni a mosókonyháról- de mivel ma délelőtti programom a mosás, jó apropó, hogy ezt is megörökítsem. Hát itt ez elég érdekesen megy. Legalábbis nekem először az volt, de mostmár kezdem megszokni, ill észrevenni a dolog jobbik oldalát. 1. Nem kell venni mosógépet, ami jelenleg elég nagy könnyebbség 2. Nem az itthoni áramot használjuk 3. Van szárítógép is, ami valljuk be ehhez az időjáráshoz nélkülözhetetlen.  A bibi csak annyi az egészben, hogy mindez a másik ház alagsorában található, ami akkor ciki, ha éppen zuhog az eső (a hókérdésre még babonából nem térek ki).Szóval itt a rendszer úgy működik, hogy először is lefoglalok egy időpontot, adott nap délelőtt, vagy délutánt és már mehet is a banzáj! Tiszta koli fíling. Van egy mosógép, egy szárítógép, egy centrifuga, meg egy mosótálca.





  Ezt az utolsót igazából fogalmam sincs mire lehet(ne) használni. Ha valakinek van valami ötlete....

4 megjegyzés:

  1. A kép alapján úgy tűnik, mint valami vasaló-szerűség vagy esetleg szárító. De aztán kitudja :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez az, pedig még a használati utasítást is elovastam, ill. próbáltam megfejteni, de semmi!

    VálaszTörlés
  3. Mindenesetre hajtogathatsz rajta ruhákat, ha arra támad kedved :)

    VálaszTörlés
  4. Hát ja! Update, a szárítógép bedöglött, de mellette van egy másik amiről azt hittem már nem működik, de mégis! Csak kb 3 óra mire megszárad benne a ruha. Szóval most lassan száradó cuccot inkább nem mosok!

    VálaszTörlés